خبرگزاری کار ایران

اقدامات و هزینه های 5 ماهه شهرداری خارگ در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۴۹

شهردار خارگ اقدامات و هزینه های 5ماهه شهرداری در مقابله با کرونا را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، در نشست شهردار خارگ، معاون شهردار باتلاشگران عرصه مقابله با کرونا،عبدالحمید صفایی-شهردار خارگ گفت:  با توجه به ابعاد شیوع این بیماری در سراسر کشور خصوصاً استان بوشهر،  وضعیت جزیره خارگ  مطلوب است اما همچنان از شهروندان می‌خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شهردار خارگ در ادامه  با تشریح بخشی از اقدامات و هزینه های انجام شده افزود: این مجموعه بنا بر ضرورت پیشگیری از انتشار این ویروس در جزیره، از روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در کشور، به رغم محدودیت های جزیره به سرعت نسبت به تجهیز و آمادگی خود اقدام کرد و با برپایی کارگروه‌های تخصصی و برنامه ریزی‌های مدون، نسبت به اتخاذ تصمیمات مناسب و به کارگیری تمهیدات پیشگیرانه اقدام کرد.

وی افزود : در ۵ ماه گذشته عملیات ضدعفونی و گندزدایی و همچنین اقدامات فرهنگی و آموزشی به صورت بی وقفه ادامه داشته  و مجموعه شهرداری خارگ تاکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۲.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و همچنین با بهره گیری از تمام ظرفیت های خود اعم از نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات و ... نسبت به ضدعفونی سطح شهر و ارائه خدمات به شهروندان اقدام کرده است که این هزینه ها و خدمات نیز به صورت روزانه و به فراخور وضعیت اقتصادی کشور افزایش می یابند.

صفایی با اشاره به مدیریت شهری خارگ در حوزه خدماتی و ضدعفونی این مجموعه افزود: مجموعه شهرداری به صورت روزانه و مستمر عملیات ضدعفونی و گندزدایی را در سطوح مختلف شهر به انجام می رساند و این رویه نیز تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز