خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

متلاشی شدن باند سرقت و قتل در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۰۹

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: باند سرقت و قتل که در این استان و آذربایجان‌غربی اقدام به سرقت احشام، مغازه‌ها و خوردو می‌کردند در تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین عبدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این باند مخوف سرقت که تمامی اعضا ۱۳ نفره آن غیربومی هستند سرقت های خود را در تبریز و جنوب آذربایجان شرقی انجام می دادند.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع کرونا، سرقت خودرو در تبریز و جنوب استان به طور چشمگیری افزایش یافت که در تحقیقات پلیسی متوجه شدیم از این خودروها در سرقت احشام نیز استفاده می شد.

عبدی افزود: با بررسی های فنی پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، پلیس آگاهی استان توانست سردسته این باند را شناسایی و دستگیر کند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات، وجود افراد مسلح در این باند برای پلیس مسجل شد، این افراد در مواقع مقاومت مالباخته، وارد عمل می شدند طوری که در روستای چوبوغلو بناب یکی از اعضا یک خانواده را به دلیل مقاومت در برابر سرقت به قتل رساندند.

سرهنگ عبدی گفت: عامل این قتل و سردسته این باند حین خروج از مرزهای کشور، از سوی هنگ مرزی و در نقطه صفر مرزی دستگیر شد.

وی ادامه داد: از این باند ۴۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف و توقیف شد و اعضا آن به ۱۷ فقره سرقت احشام و سه فقره سرقت از مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همچنین به خبرنگار ایرنا گفت: ارزش اموال مسروقه بیش از هشت میلیارد تومان و تعداد سرقت های این باند ۶۶ فقره است.

سرهنگ عبدی همچنین از انجام ۲ عملیات مبارزه با مواد مخدر در طول هفته جاری در تبریز و میانه خبرداد و گفت: در این عملیات ها ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و سه نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز