خبرگزاری کار ایران

دادستان خلیل آباد خبر داد:

دستگیری و حبس در انتظار برگزارکنندگان مجالس غیرمجاز در دوره شیوع کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۹۶

دادستان خلیل آباد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر برگزاری هرگونه مجالس عروسی و دورهمی خارج از ضوابط اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، جرم است و تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده، تا یک سال حبس دارد.

حمید سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا نامناسب بوده و ریسک سرایت بیماری در تجمعات بسیار زیاد است، هرگونه برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم خارج از ضوابط و در منازل، تکایا و...تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود ، لذا تا اطلاع ثانوی برگزاری هرگونه از مراسمات این چنینی جرم محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستور قضایی مربوطه به مامورین انتظامی ابلاغ شده تا قبل از برگزاری اینگونه مراسمات تذکرات لازم به افراد داده شود افزود: در صورت عدم توجه و برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده اقدام می شود.

دادستان خلیل آباد با بیان اینکه در روزهای گذشته در یکی از روستاهای بخش ششطراز به رغم تذکر پلیس، مراسمی برگزار شده بود که در خصوص خاطیان، پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است، بیان کرد: از عموم شهروندان به جد درخواست می شود به مانند گذشته همکاری لازم را داشته باشند تا پس از غلبه بر این بیماری خطرناک، همگی در جشن گرامیداشت سلامت گردهم آییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز