خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

با استعفای شهردار رفسنجان صددرصد مخالفیم/تقاضا داریم شهردار از تصمیم شان صرف نظر کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۷۸

رئیس شواری شهر رفسنجان و نماینده کرمان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه با استعفای شهردار رفسنجان صددرصد مخالفیم، گفت: از شهردار تقاضامندیم از تصمیم شان صرف نظر کرده و به کارشان بازگردند.

علی هاشمیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا درباره درخواست استعفای شهردار رفسنجان، اظهار داشت: با اتفاق آرایی که در شورای شهر انجام شد با استعفای شهردار مخالفت شده است.

وی افزود: شهردار رفسنجان علت استعفای شان را به اعضای شورای شهر اعلام نکرده‌اند.

هاشمیان گفت: عملکرد شورای شهر و شهرداری رفسنجان در دوره پنجم بسیار خوب پیش رفته و رضایت مردم این شهرستان را به طور صددرصد در پی داشت. متاسفانه عده‌ای بارها و بارها مجموعه شورای شهر و شهرداری را دچار چالش کرده‌اند که بین این مجوعه اختلاف ایجاد کنند ولی اعضای شورا و شهردار همیشه در کنار هم با هم اندیشی مشکلات شهری را برطرف و کارها را به خوبی پیش برده‌اند.

رئیس شورای شهر رفسنجان در ادامه افزود: اعضای شورای شهر و شهردار رفسنجان از همان ابتدای آغاز به کار به هیچ عنوان وارد بازی‌های سیاسی نشده‌اند. عده‌ای فقط با هدف تخریب افراد شورا و شهردار دست به اقداماتی می‌زنند که باعث تفرقه و جدایی این مجموعه شوند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر از شهردار رفسنجان می‌خواهیم به کارشان بازگردند و شورای شهر قدرتمند‌تر از گذشته از وی حمایت خواهد کرد و دیگر مسئولان شهری نیز باید قول حمایت از شهردار را بدهند.

در ادامه نیز محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان نیز در مورد علت استعفایش به خبرنگار ایلنا گفت: با استعفایم از سوی اعضای شورای شهر موافقت نشد ولی برای جلب رضایت شان تلاشم را به کار خواهم گرفت.

وی در مورد علت استعفای خود افزود: مسائلی در بین جناهای سیاسی شهر رفسنجان وجود دارد با توجه به نزدیک شدن انتخابات دوباره شورای شهر و ریاست جمهوری که شهرداری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد که به هیج عنوان دوست ندارم وارد این مسائل سیاسی شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز