خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی استانداری خبر داد:

مشکل بیمه دهیاران پاره وقت استان مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۶۰

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: در پنجمین روز از هفته دهیاری، برای اولین بار در سطح کشور مشکل بیمه دهیاران پاره وقت حل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی با اعلام این خبر گفت: در راستای تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای دهیاران و رفع مشکل تکمیل سوابق حق بیمه ای دهیاران پاره وقت به صورت کسری از ماه، تفاهمنامه‌ای با سازمان تامین اجتماعی منعقد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در ادامه افزود: با اجرای مفاد این تفاهم نامه که برای اولین بار در کشور منعقد شده است، دهیاران متقاضی تکمیل کسری سوابق بیمه می‌توانند با معرفی بخشداری‌های مربوطه به شعب تامین اجتماعی مراجعه و درخواست های خود را ارائه کنند.

وی اظهار داشت: دهیارانی که تحت پوشش صندوقی غیر از سازمان تامین اجتماعی باشند، مشمول مقررات تامین اجتماعی نبوده و نیازی به ارسال لیست حق بیمه برای آنان نیست.

نجفی در پایان گفت: از زمان اجرای این تفاهم نامه، مشکل بیمه دهیاران پاره وقت مرتفع خواهد شد و مشمولین می توانند با یک مرتبه ارائه درخواست و انعقاد قرارداد، نسبت به تکمیل سوابق خود اقدام کنند.

در استان قزوین ۶۳۰ دهیاری راه اندازی شده است که فعالیت ۵۵۴ دهیاری به صورت پاره وقت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز