خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان:

سهم محیط زیست قزوین در اعتبارات امور اجتماعی باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۴۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: برای اجرای برنامه‌های مختلف در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی اداره محیط زیست استان قزوین به بودجه بیشتری نیاز دارد و نباید از اعتبارات سازمان امور اجتماعی محروم بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن عباس نژاد در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قزوین، اظهار کرد: متاسفانه با اینکه هرساله اعتبارات خاصی از سوی سازمان امور اجتماعی کشور به دستگاه‌ها تعلق می‌گیرد، اما محیط زیست از این اعتبارات محروم است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به وجود ۳۶ تشکل مردم نهاد در حوزه محیط زیست استان اشاره کرد و گفت: برای پویایی و عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی باید اعتبارات لازم به این حوزه تخصیص یابد که امیدواریم این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

عباس نژاد با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی تدوین شده است، افزود: اگر سازمان اجتماعی نتواند اعتبارات لازم را تدوین کند، قطعا همکاری و ورود به آسیب‌ها غیرممکن است.

وی بر توزیع اعتبارات سازمان امور اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرد و ادامه داد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین باید پیگیر این موضوع باشد.

این مسئول یادآور شد: سازمان اجتماعی کشور در سال جاری بیش از ۲ میلیارد تومان و سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی استان قزوین اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز