خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران باید در راستای توسعه شهر با یکدیگر همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۳۲

استاندار قزوین گفت: مسئولان استان قزوین باید با همفکری و تعامل در راستای توسعه و پیشرفت شهری گام بردارند تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین، اظهار کرد: مشکلات شهری باید فارغ از نگاه سیاسی با ارائه راهکارهای مناسب حل و فصل شود و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت استان استفاده شود. همچنین تعامل و همدلی مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری در حل مشکلات شهر تاثیر بسزایی دارد.

استاندار قزوین افزود: شورا و شهرداری قزوین باید نگاه همه جانبه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و دینی داشته باشند و نقش مهمی در توسعه شهری و نشاط اجتماعی ایفا کنند.

جمالی پور بیان کرد: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و باید همه در کنار یکدیگر قرار گیرند و ظرفیت‌ها را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم بسیج کنند.

وی خاطر نشان کرد: اغلب مشکلات شهری به ‌دلیل تخریب یکدیگر، بی‌تدبیری، سیاسی‌کاری و بی‌توجهی به منافع مردم است که جا دارد با اتحاد و همدلی برای خدمت رسانی بهتر به مردم و مقابله با دشمنان تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند و ما باید با همکاری یکدیگر، دشمنان را مایوس کرده و مردم را به آینده امیدوار کنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: مسئولان باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها و همدلی و همفکری، توسعه و پیشرفت شهری را رقم زده و مشکلات شهری را برطرف کنند.

جمالی پور با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، افزود: علیرغم همه مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، امروز وظیفه ما امیدآفرینی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد سازی است.

وی تصریح کرد: مردم زمانی امیدوار می‌شوند که مسئولان با استفاده صحیح و درست از منابع و بیت‌المال برای خدمت رسانی مطلوب تلاش کنند و تمامی ظرفیت‌ها را برای عمران و آبادانی استان به کار بگیرند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در استان، تاکید کرد:  مشکل تامین آب شرب مردم در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌کنیم طی روزهای آینده مشکلات مردم منطقه در این خصوص مرتفع شود.

استاندار قزوین یادآور شد: امیدواریم تا پایان شوراهای پنجم کارهای بهتری برای مردم رقم بخورد و برای خدمت رسانی به مردم تلاش وافر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز