خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

انجام 435 بازرسی بهداشتی از دفاتر پیشخوان قزوین/ صدور 63 اخطار به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۱۹

کارشناس واحد بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: 435 بازرسی بهداشتی در ادارات و دفاتر پیشخوان در قزوین انجام شد که 63 اخطار برای اماکن متخلف صادر شد.

 بهروز پورارجمند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: از روز یکم تا 15 تیر ماه امسال ، تعداد 435 بازرسی از ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی، بانک ها و دفاتر پیشخوان در سطح قزوین انجام شد.

 کارشناس واحد بهداشت حرفه‌ای شهرستان قزوین با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان قزوین نگران کننده شده، افزود: برای کنترل و مهار این بیماری، تیم های بازرسی از ادارات و بانک‌ها تشکیل شده است تا بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کارمندان و شهروندان نظارت کنند.

 پورارجمند بیان کرد: در بازرسی های صورت گرفته ضمن آموزش استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به مسئولان 63 ارگان دولتی و غیردولتی، بانک ها و دفاتر پیشخوان که دستورالعمل های وزارت بهداشت را رعایت نکردند، اخطار بهداشتی داده شد.

وی یادآور شد: طبق بازرسی‌های انجام شده، بیشترین اخطارها به‌خاطر رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی صادر شد؛  همچنین دفاتر پیشخوان نیز بیشترین اخطار رابه  دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی دریافت کردند.

این کارشناس تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خارج نشدن از منزل جز برای موارد ضروری و همچنین انجام امور بانکی و اداری به صورت الکترونیک از سوی شهروندان، به یقین در کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا موثر خواهد بود.

 کارشناس واحد بهداشت حرفه ای شهرستان قزوین ادامه داد: کارمندان ادارات و بانک ها که مبتلا به بیماری کرونا هستند، باید از مراجعه به محل کار خود بپرهیزند و تا پایان دوران نقاهت، در منزل استراحت کنند

 پورارجمند ضمن تاکید بر رعایت پروتکل ها توسط سازمان‌ها؛ تأکید کرد نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز