خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بوئین‌زهرا خبرداد:

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بوئین‌زهرا

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۰۲

سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین‌زهرا گفت: این هفته 10 واحد صنفی به علت رعایت نکردن دستورهای بهداشتی در شهرستان بوئین زهرا پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی آقاعلی  با اعلام این خبر اظهار کرد: سلامت و امنیت غذایی شهروندان خط قرمز مسوولان است و با واحدهایی که نتواند دستورهای بهداشتی را به نحو کامل اجرا کند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 سرپرست فرمانداری بوئین‌زهرا بیان کرد: هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا مانند سایر نقاط استان زرد بوده و اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری انجام شده است.

آقاعلی افزود: اولین و مهمترین گام در پیشگیری از ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی است و از مردم استدعا داریم ضمن استفاده از ماسک از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

وی ادامه داد: رعایت مقررات و دستورهای بهداشتی به تمامی مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان ابلاغ شده است و اگر مقررات بهداشتی از جانب آنها رعایت نشود، مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.

این مسئول با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خواستار پرهیز از برگزاری هرگونه مراسمات و تجمعات از سوی شهروندان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز