خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون رئیس جمهور؛

مرکز نوآوری تخصصی پارک علم و فناوری قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۷۸

مرکز نوآوری تخصصی پارک علم و فناوری قزوین روز سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این مجموعه محل استقرار تیم‌ها و استارت آپ‌ها و افراد فناور است و تاکنون ۶۰ واحد فناور در آن مستقر شده‌اند.

۱۱۰ شرکت دانش‌ بنیان و فناور در سطح استان فعالیت دارند که ۸۵ شرکت در مرکز رشد پارک علم و فناوری قزوین قرار داشته و ۲۵ شرکت نیز در سایر نقاط به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این شرکت‌ها تاکنون ۱۸۰ محصول دانش بنیان را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

در ادامه این مراسم، شبکه نوآوری قزوین یا پلت فرم مدیریت و سیاستگذاری زیست بوم نوآوری قزوین رونمایی شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در ادامه از نمایشگاه محصولات شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری قزوین بازدید کرد.

وی همچنین از چندین شرکت دانش بنیان استان در زمینه طراحی و ساخت پودرهای آلیاژی، گیربکس و قطعات یدکی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و میزان پیشرفت آنها قرار گرفت.

ستاری همچنین از محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بازدید کرد.

۲۲ واحد فناور در این مرکز مستقر هستند و چهار محصول دانش بنیان و پنج محصول تجاری سازی شده را در حوزه سلامت و زیست بوم فناوری پزشکی به بازار عرضه کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز