خبرگزاری کار ایران

رضایی مطرح کرد:

رشد ۷۰ درصدی اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان البرزی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۱۵۶

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری با اعطای ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان البرز رشد ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش ایلنا، شاهین رضایی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است، اظهار داشت: ۱۹۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در استان البرز طی سه ماهه اول سال جاری تسهیلات اشتغال و خودکفایی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان و همچنین صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت انجام می‌شود افزود: به منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، امسال دوره بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال از ۵۰ ماه به ۸۴ ماه افزایش‌یافته است.

رضایی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال این نهاد به‌ طور معمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود، بیان کرد: طی این مدت ۵۰۳ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی استان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز