خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

پلمب ۸ سفره‌خانه در شیراز/ نظارت شبانه‌روزی تیم‌های بازرسی بر عملکرد اماکن

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۸۳

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امروز هشت واحد صنفی متخلف شامل کافی‌شاپ و سفره‌خانه در محدوده شمال غرب شیراز پلمب شد.

به گزارش ایلنا سیامک شمس در حاشیه بازرسی از صنوف مختلف، به خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران بهداشت محیط و همراهی کارشناسان دستگاه‌های مختلف، از ابتدای راه‌اندازی طرح گشت ویژه کرونا تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس طی هفته‌های اخیر در استان فارس، گفت: گشت‌های ویژه بازرسی از روز شنبه ۱۴ تیر و با همکاری استانداری و سایر نهادهای مسئول، راه‌اندازی شده است.

شمس با بیان اینکه گشت‌ها وظیفه نظارت بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را عهده‌دارند، گفت: تیم‌های بازرسی و نظارت به شکل شبانه‌روزی بر عملکرد اماکن مختلف و صنوف تاثیرگذار بر شیوع کروناویروس خصوصا اماکن تهیه و توزیع کننده مواد غذایی و اماکن تفریحی، نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به ایجاد ۸۲ تیم گشت در استان فارس، گفت: ۱۲ تیم گشت وظیفه نظارت و بازرسی در شهرستان شیراز را عهده دار هستند و در برخورد قانونی با متخلفان، بدون اغماض عمل خواهند کرد.

شمس گفت: براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کروناویروس، فعالیت صنوفی نظیر تالارهای پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها، سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌ها و مشاغل پرخطر، ممنوع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز