خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

مدیران قزوین حفظ اراضی ملی را با جدیت پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۷۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین در حوزه حفظ اراضی ملی باید با جدیت و حساسیت بیشتری ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین، اظهار کرد: دستگاه قضا نسبت به حفظ و صیانت از بیت المال حساسیت ویژه و بالایی دارد و انتظار ما از مدیران اجرایی نیز این است که به مسائل مرتبط با این حوزه با جدیت ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر تقویت نگاه و رویکرد پیشگیرانه از سوی مدیران، افزود: ورود به موقع و جدی دستگاه های اجرایی به موضوعات مرتبط با حفظ بیت المال به جلوگیری از جرائم و سوء استفاده از آن می انجامد.

قدرتی ادامه داد: برخی مدیران دستگاه های اجرایی نظارت دقیقی بر مسایل حوزه خود ندارند و بی‌توجهی نسبت به ورود به موقع آنها زمینه سوء استفاده متخلفان را فراهم می کند.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: کوتاهی مدیران در صیانت و حفاظت از بینت المال موجب بدبینی مردم به کارگزاران و حاکمیت می شود.

مقام قضایی استان با تاکید بر اینکه همه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی برای حفظ بیت المال وظیفه شرعی و قانونی دارند، خاطرنشان کرد: کناره گیری و بازنشسته شدن مدیران نمی‌تواند بهانه‌ای برای عدم پاسخگویی آنها باشد و اگر مدیری در زمینه تضییع بیت المال متخلف شناخته شود باید به دستگاه قضا پاسخگو باشد.

قدرتی همچنین با اشاره به طرح باغ موزه دفاع مقدس، بیان کرد: اجرای این طرح با هدف ایجاد فضای فرهنگی برای بهره مندی مردم مشکلی ندارد و باید تصویب و مطابق با ضوابط قانونی اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز