خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

الحاق محمودآباد به شهر کرج مصوب شد/ با شیوع شدت کرونا ناگزیر به اعمال محدودیت های بیشتری هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۷۱

استاندار البرز با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، ادامه داد: استمرار این وضعیت ممکن است محدودیت های گسترده تری داشته باشد تا از موج دوم شیوع کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه شورای توسعه استان، اظهار داشت: باید مدیران در این نشست نسبت به مباحث مربوطه اشراف کامل داشته باشند و از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه اقناع شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعیین تکلیف روستای محمودآباد و الحاق آن به شهر کرج سال ها مورد بحث و بررسی بود و حتی تصمیماتی نیز اتخاذ شده ولی به اجرا نرسیده بود از این رو ظرف دو ماه گذشته با کار کارشناسی نسبت به حل آن اقدام شد و این منطقه به شهر کرج اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه در توزیع بودجه و اعتبارات باید به تحریم ها و شیوع کرونا توجه داشت، ادامه داد: ضرورت دارد با اعتبارات ناچیزی که در دستگاه ها وجود دارد بهترین برنامه ریزی صورت گیرد.

شهبازی با بیان اینکه تا زمانی که پروژه های نیمه کاره به اتمام نرسند، پروژه جدیدی در البرز نخواهیم داشت، گفت: 44 پروژه مهم استان در راستای تخصیص اعتبار برای تسریعِ تکمیل در دستور کار استان قرار دارد و 16 طرح ملی نیز که بیش از 20 درصد از اعتبارات توسعه متوازن را داراست به این پروژه ها تخصیص داده شد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه به موضوعات و مسائل البرز دارد و در استان نیز این اراده برای پیگیری جذب اعتبارات ملی وجود دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: کمتر از یک ماه پیش در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل منطقه دو آزادراه تهران – شمال و 400 میلیارد تومان برای پروژه کمربندشمالی کرج جذب شد.

وی گفت: با توجه به وضعیت بودجه، ضرورت دارد مدیران برای آگاهی بخشی و جلب همراهی کارکنان دستگاه ها جلسات توجیهی بگذارند و همه در جریان تنگناها قرار گیرند.

شهبازی افزود: اتحاد و انسجام برای کسب رضایتمندی مردم و عبور از این برهه حساس ضروری است و همه باید پای کار باشیم.

وی با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر آمار بستری ها و جانباختگان ناشی از کرونا افزایش چشمگیری داشته، ادامه داد: باید به جد در راستای توقف شیوع این بیماری عالمگیر اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: استمرار این وضعیت ممکن است محدودیت های گسترده تری داشته باشد تا از موج دوم شیوع کرونا با کمترین خسارت عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز