خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۵۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مردم تا اطلاع ثانوی می‌توانند تمامی امور را از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی و همچنین تماس تلفنی پیگیری و از مراجعه حضوری به ادارات جدا خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی اظهار کرد: به‌منظور کاهش تجمعات و مراجعات حضوری در راستای حفظ سلامت جامعه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت ها موسسات دولتی و خصوصی از طریق تماس تلفنی به امور ارباب رجوع رسیدگی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و تمامی نهادهای استان موظف به استفاده از ماسک در زمان حضور در محل کار هستند، عنوان کرد: استانداری بازدید‌های سرزده از ادارات را در راستای ارتقاء سلامت کارکنان  و به منظور کنترل استفاده ماسک در دستور کار خود قرار داده است.

شیبانی تصریح کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین وسایل حفاظت فردی کارکنان خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی با  اشاره به وضعیت قرمز در استان هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کارکنان کمترین رفت و آمد ممکن را در سطح شهرها و مناطق داشته باشند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: مصوبه دورکاری برای کارکنان دارای بیماری زمینه ای، افراد بالای 50 سال، بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و بانوان باردار در این هفته به قوت خود باقی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز