خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبرداد؛

کشف اموال مسروقه به ارزش 200 میلیون در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۰۹

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری 2سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی، منازل و خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه آنان اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگارایلنا،سرهنگ رمضان الله وردیان بااعلام این خبرافزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و بررسی‌های همه جانبه و گشت زنی‌های هدفمند و شبانه روزی، 2 سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به 17 فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: هر دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی  اضافه کرد: شهروندان اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل ارزشی در اماکن پول نقد و اشیا قیمتی در منازل خودداری کنند.

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در مراغه 

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف2 دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری 2 نفر سارق در این رابطه خبر داد. 

الله‌وردیان افزود: در پی گزارش سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو، ماموران پلیس این شهرستان با اقدامات تخصصی و فنی، تلاش خود را برای کشف آن آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری 12 با اقدامات پلیسی، یک دستگاه خودرو سرقتی را کشف و سارق آن را نیز دستگیر کردند، ادامه داد: همچنین ماموران گشت این کلانتری نیز با گشت زنی های مستمر  یک نفر سارق را حین سرقت دستگیر و یک دستگاه پراید مسروقه را کشف کردند.

وی  اضافه کرد: شهروندان به هشدارهای پلیسی برای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود، توجه داشته و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و برای پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز