خبرگزاری کار ایران

۶ هفته مانده به پایان لیگ دسته اول؛

خداحافظی زودهنگام علم و ادب تبریز با لیگ دسته اول/ نود ارومیه امیدوار به لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۸۷

نماینده تبریز در لیگ دسته اول فوتبال کشور به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست‌و‌هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز گذشته برگزار شد که در یکی از دیدارهای این هفته تیم علم و ادب (شهرداری) تبریز در زمین خود به مصاف آرمان گهر سیرجان رفت.

پیکار دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود میهمان خاتمه یافت تا تبریزی‌ها با قبول این شکست سنگین خانگی، حکم سقوط خود به دسته پایین‌تر را امضاء کرده باشند. 

با این نتیجه، سقوط تیم علم و ادب تبریز در فاصله 6 هفته به پایان مسابقات به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شد و به عبارتی دیگر، سهمیه استان در لیگ دسته یک از دست رفت.

دیدار علم و ادبی‌ها درحالی طبق برنامه انجام شد که هفته گذشته تست کرونای 7 بازیکن این تیم مثبت اعلام شده بود و این موضوع در فوتبال کشور حسابی خبرساز شد.

در سایر بازی‌ها، نود ارومیه دیگر نماینده فوتبال آذربایجان در این رقابت‌ها در خانه خود مقابل گل‌ریحان البرز به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 دست یافت تا همچنان به صعود امیدوار بماند.

همچنین تیم آلومینیوم اراک نیز که رسول خطیبی را روی نیمکت خود دارد، با 2 گل قشقایی شیراز را شکست داد تا با سرمربی تبریزی خود یک گام دیگر به رویای لیگ برتری شدن نزدیک‌تر شود. 

در جدول‌ رده‌بندی و تا پایان هفته بیست‌ونهم، مس رفسنجان با 57 امتیاز مقتدرانه صدرنشین است و تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان به ترتیب با 51 و 50 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

این خبر می افزاید،تیم علم وادب تبریز که پس از انحلال تیم فوتبال شهرداری تبریز جانشین این تیم در لیگ دسته‌اول فوتبال کشور شد که از 28 بازی با 2 برد و 4 تساوی و 22 باخت به نتایج ضعیفی در فوتبال دسته اول کشور دست یافت تا با سقوط خود باعث از دست رفتن سهمیه تبریز در لیگ دسته اول شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز