خبرگزاری کار ایران

با حضور ستاری؛

یک واحد تولیدی در شهرک کاسپین قزوین به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۴۸

یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت شده و سلفون حرارتی امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری رسید.

این واحد با پنج میلیون دلار سرمایه گذاری و ۱۰ هزار تن ظرفیت تولید سالانه برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

این واحد تولیدی به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات چاپی عمومی و ویزیت در صنعت چاپ ایران است و نقش مهمی در تامین نیاز مبرم کشور به فیلم‌های حرارتی در صنعت چاپ و بسته بندی ایفا می‌کند.

سورنا ستاری معاون رئیس جمهور در این مراسم گفت: کارآفرینی جوهر می‌خواهد و اینکه جوانی بخواهد ریسک کند و علاوه بر اینکه پول خود را درآورده، تعدادی را نیز سرکار ببرد بسیار ستودنی است.

ستاری افزود: کارآفرینان تاج سر هستند و مسوولان نباید هیچگاه آنها را تنها بگذارند.

وی اظهار کرد: کارآفرینان انسان‌های مقدسی هستند و باید قدردان فعالیت آنها باشیم.

این مسئول اضافه کرد:متاسفانه با ظهور صنعت نفت، کارآفرینی در کشور ما ضربه خورد و ما به فرزندان خود یاد دادیم که فقط به فکر استخدام باشند.

استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: کمک به بحث اشتغال و تولید نیاز امروز جامعه است و اگر می‌خواهیم به جایگاه شایسته ایران در سطح جهان دست یابیم باید به فکر حمایت از کارآفرینان و صنعتگران باشیم.

جمالی پور بیان کرد: امسال سال جهش تولید بوده و وظیفه ما بسیار سنگین است که از بخش تولید و کارآفرینی حمایت کنیم.

همچنین معاون رئیس جمهوری در ادامه از یک طرح ملی صنعتی دانش بنیان در مرحله احداث و تجهیز بازدید کرد.

این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید موتور سه سیلندر کم مصرف و پرقدرت، خدمات ماشین کاری فلزات، موتور بنزینی و موتور پایه گاز سوز در حال احداث است و امید به اشتغال مستقیم آن ۵۵۹ نفر است.

سرمایه گذاری این طرح نیز ۴۲ میلیون یورو جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز