خبرگزاری کار ایران

معاون علمی رئیس جمهور:

300 هزار اشتغال مستقیم توسط شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۳۸

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: سال گذشته شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۳۰۰ هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و محصولات خود را حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان به فروش رسانده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سورنا ستاری در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، اظهار کرد: هم اینک ارزش اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان در تابلوی بورس بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.

معاون علمی رئیس جمهور افزود: امسال با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدی را در تعداد و ارزش محصولات شرکت‌های دانش بنیان خواهیم داشت.

ستاری با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه دانش بنیان‌ها، بیان کرد: این استان با توجه به نیروی انسانی و مراکز آموزشی از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است و ما قبلا سرمایه گذاری مناسبی را در این حوزه انجام داده ایم و باز هم پیرو این سفر اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به بازدید از یک شرکت در حال احداث در زمینه ساخت موتورهای کم مصرف یوور ۶ در شهرک صنعتی کاسپین قزوین، گفت: از این طرح با جدیت تمام حمایت خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان سال خط تولید آن شروع به کار کند.

بازدید از چند شرکت دانش بنیان، افتتاح یک طرح صنعتی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، افتتاح مرکز نوآوری تخصصی پارک علم و فناوری استان و رونمایی از شبکه نوآوری قزوین، افتتاح شهرک کتاب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان از جمله برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر به استان قزوین است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز