خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست شهرستان قزوین:

3 دهیار متخلف در قزوین به دستگاه قضایی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۸۶۲

رئیس اداره محیط زیست شهرستان قزوین گفت: رهاسازی زباله در طبیعت و آلوده کردن محیط زیست باعث معرفی سه دهیار از روستاهای بخش کوهین به دستگاه قضایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکبر کشت پرور اظهار کرد: این دهیاران به همراه یک شرکت تعاونی به علت بی‌توجهی به مدیریت پسماند و رهاسازی و انباشت زباله باعث آلودگی هوا، آب و خاک روستاها و منطقه شده‌ بودند.

رئیس محیط زیست شهرستان قزوین با بیان اینکه انباشت زباله خارج از محل مشخص مدیریت پسماند باعث آلودگی محیط زیست می‌شود، افزود: با اینکه در این خصوص تذکرات فراوانی به شوراها و دهیاران استان قزوین داده می‌شود، اما این سه دهیار هیچ توجهی به این مسائل نداشتند.

کشت پرور به تجمع سگ‌های ولگرد در برخی روستاهای بخش کوهین اشاره کرد و گفت: مدت‌ها است که مردم این بخش از وجود سگ‌های ولگرد در روستاها اظهار نارضایتی می کردند که پس از بررسی لازم، مشخص شد زباله‌ها باعث تجمع این حیوانات شده‌اند.

وی تصریح کرد: هرکجا که زباله‌های خانگی در محلی بدون مدیریت انباشت شود، به عنوان غذای حیوانات درنده و گوشتخوار محسوب شده و پس از مدتی جمعیت این حیوانات را به خاطر زاد و ولد بیشتر افزایش می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سه دهیار هم اکنون به علت تخلفات زیست محیطی در موضوع قانون مدیریت پسماند به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و برخورد قانونی با آنها از مطالبه اصلی محیط زیست است.

بخش کوهین به مرکزیت کوهین از توابع شهرستان قزوین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز