خبرگزاری کار ایران

قدردانی رئیس شورای شهر قشم از اقدامات شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۷۶۰

به مناسبت فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری‌ها ، بازماندگان رئیس شورای شهر قشم ضمن دیدار با آل عبایی شهردار این شهر، این روز را به ایشان و پرسنل شهرداری قشم تبریک گفت .

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس شورای شهر قشم در این دیدار گفت: روز شهرداری‌ها و دهیاری ها فرصت مناسبی است تا از تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری به واسطه خدمت رسانی به شهروندان و آبادانی شهر قشم تقدیر و تشکر کنیم.

بازماندگان ضمن بررسی اقدامات مثبت مجموعه شهرداری طی ماه‌های گذشته بیان کرد: جلب رضایتمندی شهروندان با  تلاش های مضاعف و اقدامات عملی به وجود خواهد آمد که عملکرد مجموعه شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف بیانگر رسیدن به شاخصه‌های مطلوب رضایتمندی شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم به بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: شهرداری قشم خدمات خود را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده و خواهد داد و لذا ضرورت دارد با اطلاع رسانی ها و آموزش های مناسب به شهروندان ، آمارهای  ابتلا به این ویروس کاهش یابد.

 سید مسعود آل عبائی شهردار قشم نیز گفت: نگاه ما در شهرداری تامین رفاه شهروندی و اقداماتی از این قبیل بوده که با حمایت اعضای شورای  شهر به ویژه ریاست شورا  ، به آن دست خواهیم یافت. 

آل‌عبائی یادآورشد: مجموعه شهرداری هم راستا با همه ادارات و نهادها با همکاری مردم عزیز شهر قشم در جهت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات مناسبی انجام داده و تا پایان این اپیدمی و سندروم جهانی پای کار خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز