خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان خبرداد :

پیگیری مشکلات 4 واحد تعطیل شده استان زنجان/ دریافت تسهیلات دولتی برای رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۷۴۶

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان، از پیگیری مشکلات 4 واحد تعطیل شده استان زنجان در کمیته کارشناسی احیای واحدهای تولیدی اتاق بازرگانی زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، محسن حمیدی، در جلسه کمیته کارشناسی احیای واحدهای تعطیل با حضور اعضا اظهار داشت: مشکلات واحدها به صورت تخصصی و جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و با مسئولان اجرایی و قضایی استان جلساتی برای حل مشکلات این واحدها برگزار شده است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان، با ابراز امیدواری از بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید و اشتغال در استان زنجان خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای واحدهای تعطیلی که صاحبان آن راغب به واگذاری واحدها هستند، یکی از اقداماتی بوده که مورد پیگیری قرار گرفته و امید است با این اقدام و بازگشت واحدها به چرخه تولید گام موثری در راستای تولید و اشتغال استان صورت گیرد.

حمیدی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با برخی از صاحبان واحدهای تولیدی تعطیل  استان صورت گرفته، در صورت رفع مشکلات‌شان در سریعترین زمان ممکن به چرخه تولید بازگشته و اشتغال های قبلی را دوباره احیا خواهند کرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه جذب سرمایه گذار می تواند بخشی از مشکلات واحدهای تعطیل و راکد استان زنجان را حل نماید، تصریح کرد: در بررسی مشکلات واحدهای تعطیل منابع و ماخذ مشکلات از سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان و همچنین از طریق پایش کارشناسی و مصاحبه با صاحبان این واحد ها در اتاق بازرگانی جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته است.

حمیدی با اشاره به قوانین جدیدی که از سوی دولت برای حمایت از تولید و همچنین عدم تعطیل شدن واحدها به ویژه در زمان شیوع کرونا صادر شده است، گفت: واحدها می توانند از این ظرفیت ها و تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده و بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

در ادامه این جلسه، مشکلات 4 واحد تولیدی تعطیل استان زنجان با حضور مدیران و صاحبان واحدهای فوق مورد بررسی، تبادل نظر و تصمیماتی برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز