خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه خبر داد:

بیش از 3 میلیون دام واکسیناسیون شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۷۳۴

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام این نهاد در تحقق جهش تولید و لزوم رعایت قوانین مطروحه دامپزشکی، گفت: از ابتدای سال بیش از 3 میلیون و 72 هزار راس دام واکسیناسیون شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، امید حاج محمدی در همایش جهش تولید در دامپزشکی و تشکیل شورای ذبح دام که امروز در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه واکسیناسیون دام با وجود تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در بخش دولتی 910 هزار و 984 راس دام و در بخش خصوصی نیز بالغ بر 2 میلیون و 161 هزار و 169 راس انواع واکسیناسیون دام در مقابله با بیماری های دامی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت شهری عملکرد واحدهای نظارتی دامپزشکی استان کرمانشاه بسیار جدی و در خور توجه بوده است، افزود: با متخلفان بهداشتی به جد و قاطع برخورد می‌شود و در این راستا با هیچ کسی مماشات نداریم، همچنین حوزه سلامت مواد غذایی یکی از اولویت های ما در دامپزشکی است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه‌های عمرانی دامپزشکی در حوزه ابنیه و ساختمان با همت و تلاش تیم مدیریت این بخش و نیز جذب اعتبارات مالی توانسته ایم اقدامات خوب و شایسته ای را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در دامپزشکی سه خط قرمز داریم و برای ما رعایت آنها حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: صدور پروانه‌ها و حفظ حریم ها  بایست با دقت و اولویت تولید انجام بشود، قرنطینه و حمل فرآورده‌های خام دامی هم موردی است که باید به آن توجه کرد. تلاش می‌کنیم ضمن حمایت از تولیدکنندگان قوانین را به صورت قاطع و کامل رعایت کنیم.

حاج محمدی تاکید کرد: سازمان دامپزشکی یک نهاد تخصصی و علمی است که در کنار خدمت رسانی به مردم برای تحقق شعار جهش تولید گام بر می‌داریم و این مجموعه جزو معدود نهادهایی است، که علاوه بر امور نظارتی امور عملیاتی را نیز به ویژه در دامپزشکی استان کرمانشاه با حجم بالا انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز