خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

۸۰ پروژه نیمه تمام در استان زنجان نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۷۲۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: ۸۰ پروژه نیمه تمام استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان تا پایان سال مالی ۹۹ در استان نهایی می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رامین میرزایی در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه درحال حاضر 1221 فقره پروژه بهره برداری صنعتی فعال با حجم سرمایه گذاری 7700 میلیارد تومان و با اشتغال 43000 نفر فعال است، گفت: در حال حاضر نیز تعداد 2217 فقره درخواست سرمایه گذاری صنعتی با مجوز تاسیس در استان با مبلغ 3400 میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال 63000 نفر وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، ادامه داد: با افزایش میزان اشتغال در حوزه تولید استان تعداد بیمه شدگان اجباری از 106000 نفر در سال 95 به 114875 نفر در سال 98 رسیده است.

میرزایی با بیان اینکه 321 معدن فعال در استان زنجان وجود دارد، افزود: میزان سرمایه گذاری در این بخش 270 میلیارد تومان با اشتغال 3200 نفر است. از مجموع 75 ماده معدنی در کشور 36 نوع از آنها در حال حاضر در استان زنجان استخراج می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، اضافه کرد: ایجاد توسعه خدمات برتر و نوین در حوزه گردشگری، تبلیغات و اطلاع رسانی از ظرفیت های بخش برندسازی محصولات صنایع دستی استان و ارتقاء سهم و نقش صنایع دستی در اقتصاد استان حمایت از ایجاد و توسعه خوشه های صنایع دستی جزو اولویت ها است.

وی، با اشاره به اینکه استان در بخش بودجه سال 99 با هزینه 282 میلیارد تومان رتبه 26 کشوری دارد، گفت: در بخش تملک دارایی‌های سرمایه ای با 304 میلیارد تومان اعتبار هم  رتبه 26 کشور را دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، گفت: 5 درصد بودجه برای تکمیل پاسگاه‌ها و کلانتری‌های سطح استان و 5 تا 8 درصد هم برای اجرای طرح های هادی روستایی در نظر گرفته شده است.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش در تقویت زیرساخت‌های توسعه ای استان در بخش صنعت با تکمیل شدن پروژه های دو خطه شدن راه آهن قزوین- زنجان، پیگیری و توزیع تخصیص های عمرانی و جاری استان و بازدید از پروژه های عمرانی استان و ملی از دیگر فعالیت هاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز