خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد:

افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در مشهد/ بستری شدن روزانه ۱۰۰ بیمار جدید در بیمارستان ها

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۶۲

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت شهر مشهد و استان خراسان رضوی از نظر ابتلا به کرونا و تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ همچنان قرمز است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا رحیمی در این خصوص گفت: هرچند تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مشهد و دیگر مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته است اما شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس‌های بیمارستانی هستیم.

وی افزود: وضعیت شهر مشهد و استان خراسان رضوی از نظر ابتلا به کرونا و تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ همچنان قرمز است.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد مبتلایان به کرونا و همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در مناطق زیرپوشش این دانشگاه طی هفته‌های اخیر افزایش چشمگیر یافته اما در روزهای اخیر نوسانات جزئی داشته است.

وی گفت: هم‌اکنون روزانه ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری می‌شوند در حالی که در خرداد ماه امسال تعداد افراد بستری شده در این بیمارستان‌ها حداکثر به ۲۰ نفر در روز رسیده بود.

رحیمی همچنین بر رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شرکت در تجمع‌های غیر ضروری برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز