خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

احزاب ، نقشه های دشمنان برای تضعیف روحیه ملی را به درستی تبیین کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۵۷

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی را مستلزم وحدت، انسجام و تلاش روزافزون در این مسیر دانست و به احزاب تأکید کرد که نقشه های دشمنان ایران و انقلاب برای تضعیف روحیه ملی و ناکارآمد نشان دادن کارگزاران مردم را به درستی و شایستگی، تبیین کنند.

به گزارش ایلنا از رشت،محمود قاسم نژاد در نشست با هیات رئیسه و تعدادی از دبیران احزاب سیاسی استان در محل خانه احزاب گیلان ، بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد احزاب ، نشست‌ها و جلسات مشترک با نمایندگان تاکید و اظهار کرد: برغم وجود برخی تنگناهای مالی، با مساعدت و حمایت های بی دریغ استاندار؛ خانه احزاب استان به عنوان محل و مکانی برای تشکیل جلسات مشترک احزاب، برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه کارکردها و دستاوردها راه اندازی شد.

وی ادامه داد: لازم است از این مکان به نحو مطلوبی بهره برداری و گام‌های بلندتری برای توسعه سیاسی استان برداشته شود.

قاسم نژاد به پیگیری استانداری برای تامین مکان خانه احزاب استان و برطرف کردن کمبودها و کاستی های تجهیزات و لوازم اداری آن اشاره و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک ، مرحله دوم بازدید و جلسه مشترک با خانه احزاب با حضور تعدادی دیگر از فرمانداران محقق شود.

معاون استاندار گیلان با توضیح شرایط عمومی کشور ، ارائه آمارهای مربوط به رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی در اواخر دولت یازدهم، اضافه کرد: افزایش فشارها و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا به واسطه خروج از برجام و همراهی برخی دولت های اروپایی با آن، کاهش درآمدهای حاصل از صادرات نفت و کاهش درآمدهای حاصل از مالیات و شیوع کرونا در جهان و کشور ، از عمده‌ترین دلایل مربوط به بروز مشکلات اقتصادی است.

وی یادآور شد: تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و حفظ استقلال و آزادی مستلزم وحدت، انسجام، تلاش و مجاهدت روزافزون در این مسیر است و نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار کنیم.

قاسم نژاد به تشدید جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، فعالیت شبانه روزی آنان در تهیه خبر و ارائه گزارش و تحلیل های مغرضانه برای تضعیف روحیه ملی و ناکارآمد نشان دادن کارگزاران نظام اسلامی اشاره و بر ضرورت شناخت شگردها و روش‌های جنگ رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

وی تبیین و تشریح موارد یادشده در دوره‌های آموزش سیاسی برای اعضای احزاب و انعکاس رسانه‌ای آنها در قالب مقاله و سخنرانی در همایش ها و جلسات مختلف را اقدامی موثر خواند.

 قاسم‌نژاد حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خانه احزاب با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات تخصصی را گامی در جهت هرچه شفاف تر شدن فضای عمومی و افزایش سطح آگاهی‌ها و همچنین ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات احزاب و فعالان سیاسی عنوان کرد.

معاون استاندار گیلان در خاتمه سخنانش بهره‌گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات فعالان سیاسی در مدیریت بهتر امور در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم را اثرگذار دانست.

 در این جلسه رئیس، اعضای خانه احزاب استان و همچنین دبیران احزاب سیاسی حاضر در جلسه؛ نظرات ، دیدگاه ها انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز