خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز تاکید کرد:

لزوم بسیج امکانات برای جذب و اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در البرز

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۲۶

معاون،هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر لزوم بسیج امکانات برای اعطای تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی امروز در نشست بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی و موسسات عامل در اجرای فرآیند اعطای تسهیلات به واحدها وکسب وکارهای آسیب دیده از کرونا ضمن بررسی عملکرد دستگاه ها و موسسات و بانک ها عامل بر اطلاع رسانی هدفمند به جامعه هدف از سوی دستگاه های اجرایی  وتسریع در پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده از سوی بانک های عامل  تاکید کرد.

معاون،هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر بسیج امکانات استان در بخش اقتصادی برای رفع مشکل  واحدهای آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: کمک به کسب وکارهای آسیب پذیر در کرونا در این شرایط برای حفظ ظرفیت های اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری  است دستگاه های اجرایی وبانک های مرتبط نسبت به جذب واعطای تسهیلات مذکور برای کمک به این بخش ها در اسرع وقت اقدام نمایند.

حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز در ادامه این نشست ضمن گزارشی از وضعیت  استان در معرفی متقاضیان برای پرداخت تسهیلات کرونا اظهار داشت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، 1252 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به استان البرز اختصاص یافت.

وی افزود: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده اند و همچنان فعال می باشند با ثبت نام در سامانه کارا و طی مراحل تاییدشرایط و مشخصات آنان مشمول دریافت تسهیلات پیش‌بینی شده می شوند.

فلاح نژاد گفت : در استان البرز بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار  و موسسه اعتباری غیر بانکی ملل و کوثر مرکزی ، ملت ،کارآفرین ،شهر ،سینا،سامان ،پاسارگاد، آینده واقتصاد نوین از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند. پس از شیوع کرونا در کشور، بسیاری از کسب و کارها تعطیل شدند و دولت مصمم شد تا با اعطای تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا از تعطیل شدن دایمی واحدها و بیکاری ناشی از این بیماری همه گیر جلوگیری و از فرصت‌های شغلی در کشور حمایت نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز