خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:

آخرین وضعیت آتش‌سوزی در منطقه خائیز / اعزام ۲ فروند بالگرد به منطقه

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۷۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت آتش‌سوزی خائیز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، آتش‌سوزی صبح امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه در منطقه تنگ تکاب خائیز در محدوده استان خوزستان و شهرستان بهبهان شروع شده و به محض اطلاع به منظور جلوگیری از سرایت آتش به محدوده استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه، بلافاصله دستورات و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه خائیز در شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: با توجه به آتش سوزی در منطقه تنگ تکاب بهبهان، احتمال سرایت آتش به منطقه خائیز وجود دارد.

وی اظهارکرد: در ساعت اولیه این اتفاق دستور تشکیل نشست اضطراری ستاد بحران در فرمانداری کهگیلویه به ریاست فرماندار و سایر اعضای مدیریت بحران این شهرستان را صادر شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نامه فوری و گزارش واقعه به آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان جهت دستور اقدام به موقع و اعزام امکانات، بالگرد، نیرو و تجهیزات مقابله با گسترش آتش ارسال شد.

کلانتری تصریح کرد: پیگیری و تدارک اعزام ۲ فروند بالگرد از طریق استان به منطقه خائیز برای جلوگیری از سرایت آتش به منطقه و آمادگی کامل نیروها انجام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون فرماندار شهرستان کهگیلویه و مدیرکل محیط زیست با تمامی امکانات و افراد آموزش دیده، محلی و منابع طبیعی شهرستان و تجهیزات مقابله با آتش از جمله با ۲۰ دستگاه دمنده و آتش کوب و سایر تجهیزات انفرادی از ساعات اولیه پس از اطلاع از آتش سوزی در منطقه مستقر و در حال مهار و مقابله با سرایت آتش قبل از ورود به محدوده شهرستان کهگیلویه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دستورات لازم برای آماده باش کامل تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی را صادر کردند.

وی بیان کرد: تیم‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان در آماده باش کامل هستند و هشدارهای لازم داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز