خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان قزوین:

20 هکتار از اراضی جنگلی بوئین زهرا در آتش سوخت

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۱۹

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: بیش از ۲۰ هکتار از جنگل‌های متعلق به اراضی ملی در بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا طعمه آتش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بهرام ترکاشوند در تشریح این خبر اظهار کرد: این آتش‌سوزی صبح امروز- دوشنبه 16تیرماه- به وقوع پیوست که نیروهای امدادی، آتش نشانان و محیط بانان در تلاش برای خاموش کردن آتش در این اراضی هستند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان افزود: وسعت آتش سوزی بیش از ۲۰ هکتار بوده و علت آن هنوز مشخص نشده است.

ترکاشوند عنوان کرد: این آتش سوزی حدود یک ساعت قبل به دلایل نامعلوم در اراضی جنگلی فتح آباد به وقوع پیوست و از همان دقایق اولیه عوامل امدادی و آتش نشانان و محیط بانان برای کنترل و مهار آن به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه بالگرد برای خاموش کردن آتش به کمک نیروهای آتش نشانی و محیط بانان شتافته اند و امیدواریم تا ساعتی دیگر شاهد مهار این حادثه باشیم.

این مسئول بیان کرد: فعلا در خصوص مساحت این آتش سوزی نمی توان اظهار نظر کرد اما بررسی های اولیه نشان می دهد حدود ۲۰ هکتار از اراضی جنگلی درگیر شده اند.

شهرستان بوئین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرق استان قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز