خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

اتصال سپاهانشهر به بیرون شهر با احداث رینگ حفاظتی/ سپاهانشهر دو قلو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۰۴

شهردار اصفهان گفت: با زیرساخت هایی که در سپاهانشهر وجود دارد، فاز دوم این شهر با گذراندن مصوبات اجرا می شود و سپاهان شهر دو قلو خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه در منطقه 5 شاهد افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه هستیم، اظهار کرد: طی سه سال اخیر کار و تعامل با همه اجزای جامعه، نهادها و سازمان های دولتی صورت گرفته و امروز شاهد برداشت یکی از همین تصمیمات شهری و مصوبات شورای شهر بر محور تعامل هستیم.

وی با بیان اینکه سپاهانشهر به عنوان منطقه 5 استعدادهای فراوان و ظرفیت تعامل با ارتش و سپاه را دارد، اظهار داشت: منطقه 5 بسیار وسیع و مستعد شکوفایی و تحول است و در آینده بیش این، خواهد درخشید.

نوروزی گفت: قرار شد برای متروی بهارستان بودجه ای تخصیص یابد که در این صورت زیرساخت های متروی اصفهان و قطارها را برای ایجاد شبکه ریلی در راستای ارائه خدمت در اختیار متروی بهارستان قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم سپاهان شهر اکنون با سرفاصله 11 دقیقه و در آینده با کاهش آن به سه دقیقه از حمل و نقل پاک بهره مند خواهند شد، تصریح کرد: با زیرساخت هایی که در سپاهان شهر وجود دارد، فاز دوم سپاهانشهر با گذراندن مصوبات اجرا می شود و سپاهان شهر دو قلو خواهد شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: سپاهان شهر دیگر فقط مترو و ریل قطار ندارد و با احداث رینگ حفاظتی و ایجاد دسترسی، این بخش به بیرون شهر متصل می شود.

وی با بیان اینکه سپاهان شهر وسط نقطه ای قرار گرفته که دسترسی به زیرساخت های اصلی یعنی راه و ترابری دارد، افزود: مردم این بخش مطمئن باشند از امکانات سرشار برخوردار خواهند شد و این موضوع با تعامل مدیریت شهری، سپاه و ارتش تحقق می یابد.

نوروزی ادامه داد: احداث فاز دوم سپاهان شهر در حوزه شهری نیاز به تعامل استانداری، شهرداری، سپاه و ارتش دارد.

وی به برگزاری جلسات متعدد برای احداث تراموا در شهر اصفهان خبر داد و گفت: موانع سنگین و سختی در راه است اما باید عبور کرده تا تراموا از دروازه تهران تا دروازه شیراز احداث شود.

شهردار اصفهان بیان کرد: بزرگترین میدان جهان در منطقه 5 احداث خواهد شد و هم اکنون هم بزرگترین میدان ایران به نام میدان نقش جهان در اصفهان واقع شده است.

نوروزی ادامه داد: خط دوم متروی اصفهان با ساخت همزمان 11 ایستگاه با درصد پیشرفت تا 90 درصد در برخی ایستگاه ها، طی دو سال پیش رفته و دستگاه تی بی ام پنج و نیم کیلومتر حرکت کرده است.

وی تاکید کرد: اگر حلقه حفاظتی در شهر اصفهان ساخته شود دیگر ساخت بقیه پروژه ها سهل است.

شهردار اصفهان افزود: باید به گونه ای حرکت کنیم که ناامیدی و یأس به امید تبدیل شود و کارهای اینچنینی به مردم امید می دهد و باید در مسیر امید با قدرت حرکت کنیم.

در این برنامه از سلسله برنامه های "هر یکشنبه، یک افتتاح" طرح های احداث منبع انعقاد و لخته سازی و ته نشینی تصفیه خانه تکمیلی سپاهان شهر، باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر طی توافق با سپاه صاحب الزمان استان اصفهان و بازار روز کوثر شماره ۲ سپاهان شهر کلنگ زنی شد. برای کلنگ زنی و احداث این طرح ها در مجموع 300 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز