خبرگزاری کار ایران

رشد 30 درصدی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۵۵

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز گفت: میزان درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی در خرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشدی 30 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو مطلق گفت: در خرداد ماه امسال 21 مورد درخواست سرمایه گذاری در منطقه صورت گرفته که درصد تحقق عملکرد این ماه نسبت به برنامه امسال 86 درصد است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرزگفت: زیر ساخت ها با هدف گسترش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه توسعه می یابد. 

نادر ثناگو مطلق افزود: به منظور حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و داخلی، تسهیلاتی در منطقه فراهم و با هدف امنیت سرمایه گذاری زیر ساخت ها را مهیا می کنیم.

وی اضافه کرد:  اکنون شرکت های مختلف بین المللی در منطقه در حال سرمایه گذاری هستند و یکی از اولویت ها منطقه  ویژه اقتصادی پیام این است که زمینه حضور این شرکت ها هر چه بیشتر فراهم شود.

ثناگو مطلق گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز