خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان خبر داد:

آخرین مهلت نام نویسی دریافت تسهیلات کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۳۵

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت:واحدهای صنفی و صنعتی و صاحبان مشاغل بدون کد بیمه تا پایان تیرماه مهلت دارند برای دریافت تسهیلات کرونا نام نویسی کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا شاغلان وصاحبان واحدهای صنفی و صنعتی کارگاه‌های بدون کد بیمه و کارگاهی که پیش از این امکان نام نویسی دریافت تسهیلات کرونا را نداشتند می توانند در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونا نام نویسی کنند.

مسعود حلاج پور با اشاره به آخرین مهلت نام‌نویسی دریافت تسهیلات تا پایان تیر افزود : هنرمندان کارگاه‌های صنایع دستی،کارکنان تاسیسات گردشگری هم می توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی میزان تسهیلات به ازای هر نفر ۱۲ میلیون تومان برای واحدهای متضرر که به دستور دولت تعطیل نشدند اعلام کرد و گفت : سود این تسهیلات ۱۲ درصد و با بازپرداخت یک‌ساله و به عنوان سرمایه در گردش است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین تصریح کرد: میزان تسهیلات برای واحدهای صنعتی و صنفی که به دستور دولت تعطیل شدند به ازای هر نفر ۱۶ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت یک ساله است.

 مسعود حلاج پور درباره نحوه پرداخت این تسهیلات گفت: واحد‌هایی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که اقدام به تعدیل نیرو نکرده و نیرو‌های آن‌ها نیز از بیمه بیکاری در این مدت استفاده نکرده باشند.

وی از مشمولان دریافت تسهیلات کرونا خواست هرچه سریع‌تر به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و برای دریافت تسهیلات نام نویسی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز