خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت پایان بازسازی خانه‌های روستایی سراب و میانه تا پایان شهریور ماه

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۳۱۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت پایان بازسازی خانه‌های روستایی سراب و میانه تا پایان شهریورماه سال‌ جاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدباقر هنربر در جلسه هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان های سراب و میانه گفت: پایان بازسازی و تحویل منازل مسکونی روستایی به مردم شهرستان‌های سراب و میانه، اصلی‌ترین اولویت ماست که امیدواریم دستگاه‌های مسئول به وظایف خود در این زمینه و بر اساس برنامه ریزی انجام شده؛ عمل کنند.

وی با اشاره به صدمات وارده بر 946 واحد مسکونی در زلزله اخیر دو شهرستان مزبور گفت: اتمام فرآیند بازسازی مناطق زلزله زده تا پایان شهریور از مهم ترین تاکیدات آقای استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی و همچنین مسئولان کشوری است.

وی در همین راستا ادامه داد: امیدواریم واحدهای جدید و بازسازی شده مردم در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

مدیرکل هماهنگی مدیریت بحران استانداری همچنین افزود: هیچ مشکلی در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل روستایی وجود ندارد و سازمان صمت و کارخانه سیمان صوفیان، آمادگی خود برای تامین سیمان مورد نیاز را اعلام کرده اند.

 هنربر همچنین بر همکاری بیشتر بانک‌ها برای اعطای تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای منازل روستایی و پرداخت به موقع تسهیلات بازسازی اماکن دامی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز