خبرگزاری کار ایران

مرآتی هشدار داد:

کرمانشاه به قطعی برق نزدیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۷۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مصرف برق در استان بسیار بیشتر از میزان سهمیه تعیین شده آن است و مشترکان اگر مصرف برق را مدیریت نکنند در روز‌های آینده ممکن است با قطعی برق در زمان پیک مصرف مواجهه شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه سهمیه مصرف برق استان را ۷۰۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: مصرف برق استان در زمان پیک (ساعت ۱۳ تا ۱۷) از ۷۰۰ مگاوات خیلی بیشتر مصرف می‌شود و اگر مشترکان رعایت و مصرف خود را مدیریت نکنند، مطمئنا باقطعی برق مواجهه خواهیم شد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از قطعی برق در استان؛ با چهار هزار و ۵۰۰ مشترک بخش کشاورزی برای خاموشی چاه‌های برق، واحد‌های صنعتی، ارگان‌ها و ادارات تفاهم نامه امضاء کرده که در زمان پیک مصرف برق کار را تعطیل کنند و در عوض در بقیه ساعات برق رایگان دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه آیا امسال با شروع فصل تابستان تغییر ساعات کاری ادارات مانند سال گذشته اعمال  می شود گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان و استانداری این پیشنهاد را به وزارت کشور ارسال دادند، اما مورد موافقت وزارت کشور قرار نگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز