خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم حمایت تمام قد از سپیدورود و داماش

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۰۶۵

فرماندار رشت بر لزوم حمایت همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در جهت حفظ و ارتقای دو تیم مردمی سپیدرود و داماش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست هفتگی با نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی که با محوریت بررسی مشکلات شهر رشت برگزار شد، با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی مسئولان در راستای پیشبرد پروژه ها و توسعه شهرستان رشت، گفت: در راستای استفاده از ظرفیت نمایندگان در عرصه‌های ملی، نشست مشترک با نمایندگان  شهرستان به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بنا به وظیفه ذاتی وزارت کشور،موظفیم بر عملکرد شهرداری و شورای شهر نظارت داشته باشیم و به رفع مشکلات شهری کمک کنیم، افزود: یکی از مسائلی که شهر رشت با آن روبرو است مقوله بازآفرینی شهری است که خوشبختانه دولت نیز با حساسیت خاصی این موضوع را پیگیری می‌کند و اعتبارات بسیار خوبی برای شهرها در این زمینه اختصاص می یابد که متاسفانه شهر رشت تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نکرده است.

مقام عالی دولت در مرکز استان، معضل پسماند را از دیگر دغدغه های مهم شهر رشت و استان دانست و گفت: در راستای اجرای پروژه های ساماندهی سایت زباله سراوان، نیازمند رایزنی و کمک نمایندگان در عرصه های ملی هستیم.

فرماندار رشت عدم وجود ورودی های مناسب در مبادی ورودی شهر رشت را از دیگر مشکلات شهر رشت عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیازمندیم  با اجرای طرح های زیبا سازی و افزایش امکانات گردشگری در مبادی ورودی شهر، باید تحولی در این مبادی ایجاد شود و در این مسیر فرمانداری آمادگی دارد اعتبار لازم را از طریق کمیته برنامه ریزی اختصاص دهد.

فتح اللهی با بیان اینکه علاوه بر برنامه های عمرانی باید حمایت از فعالیت های فرهنگی و نشاط آور اجتماعی در دستور کار شهرداری باشد، افزود: در این راستا باید از 2 باشگاه ریشه دار سپیدرود و داماش که سهم بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه دارند به صورت ویژه حمایت کنیم.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز