خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت؛

قاطعانه از سرمایه گذاران حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۰۷

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران برای رونق اقتصادی شهرستان، گفت: با قاطعیت از همه ظرفیت های شهرستان برای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در نشست با بخشدار و جمعی از مسئولیان بخش سنگر، با بیان اینکه کشور ما همواره بحران ها و برهه های مهم تاریخی را با تکیه بر تفکر و روحیه جهادی پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تفکر جهادی و قناعت به حداقل ها از رموز پیروزی مردم ما از زمان وقوع انقلاب تا کنون بوده و تنها این گونه تفکر و دیدگاه است که منجر به اقداماتی جهاد گونه و در نهایت رفع مشکلات می شود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: مردم ما را با اعمال و اقداماتمان قضاوت نموده و ما در محضر خداوند و در پیشگاه آنان باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به  لزوم توسعه زیرساخت های شهرستان افزود: در وهله نخست، توسعه زیرساخت ها است که می تواند پیشرفت را به دنبال داشته باشد، در غیر این صورت اقدامات غیراصولی باعث تحمیل زیان های فراوانی به امر توسعه خواهد شد.

مقام عالی دولت در مرکز استان، تشخیص به موقع مشکلات و کاستی ها را قبل از انجام هر گونه اقدامی، بسیار اساسی و حیاتی خواند و خاطرنشان کرد:  چنانچه پروژه ای توجیه اقتصادی داشته و پیشرفت شهرستان را در پی داشته باشد، حتما باید در زمان مقرر به سرانجام رسیده و هیچگونه تاخیری در این امر، بدون دلیل موجه، پذیرفتنی نیست.

 فتح اللهی با بیان اینکه اقتصاد در تمام مجامع دنیا حرف نخست را می زند، تصریح کرد: ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو کارگروه جذب سرمایه گذار به صورت مستمر در فرمانداری برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: ما موظف به بهینه سازی و ارتقای سطح زندگی مردم هستیم و باید با بسترسازی مناسب و جذب سرمایه گذار در راستای این مهم تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز