خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد:

تعطیلی دو هفته ای ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۹۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: مترو این شهر از یکشنبه ۱۵ تیرماه ۹۹ و اتوبوس‌های درون شهری شیراز نیز از دوشنبه ۱۶ تیرماه ۹۹ به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش ایلنا، مجتبی زوربخش افزود: اماکن عمومی و حمل و نقل عمومی از جمله مکان‌هایی است که انتقال ویروس کرونا در آن بیشتر است به همین دلیل با هماهنگی ستاد استانی کرونا و اعضای شورای شهر شیراز با توجه به افزایش روزانه مبتلایان به این ویروس و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر شیراز به مدت ۲ هفته مجددا تعطیل خواهد شد.

زوربخش با اشاره اینکه تاکنون درمان قطعی کرونا در جهان مشخص نشده است، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام وضعیت ها و شرایط تاکید کرد.

وی بیان کرد که مردم و مسئولان در این شرایط استفاده از محلول های ضدعفونی، ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی را با جدیت در اولویت قرار دهند تا کرونا را شکست دهیم.

زوربخش در ادامه با اشاره به تعداد سرنشین های های مجاز در تاکسی با توجه به شرایط کرونایی، گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت قوانین بهداشتی، هر تاکسی فقط می‌تواند حداکثر سه مسافر سوار کند.

وی اظهار داشت: این قانون برای تمام تاکسی ها الزامی است و سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تخلف محسوب می شود.

زوربخش ادامه داد: چنانچه شهروندان به موارد تخلف برخورد کردند و شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی بودند می‌توانند موارد تخلف را به سامانه ۱۳۷ اطلاع رسانی کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز استفاده از ماسک در تاکسی ها را الزامی دانست و گفت: مردم نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه گندزدایی تاکسی‌های شیراز نیز در حال اجرا است افزود: در وضعیت فعلی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، دو گام مهم برای پیشگیری از کرونا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز