خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

بانک‌های قزوین همکاری بیشتری با صنایع داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۶۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بانک‌های استان به منظور تحقق جهش تولید باید همکاری بیشتری را در پرداخت تسهیلات با صنایع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزاله افضلی اظهار کرد: در سال جهش تولید، برنامه‌های مختلفی را برای حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی پیگیری می‌کنیم که برگرفته از برنامه‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس شازمان صمت استان اضافه کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان قزوین دارای قدمتی چند دهه‌ای در تولید هستند و برای بازگشتن به چرخه فعالیت یا رسیدن به جهش تولید باید بهسازی و نوسازی ماشین آلات در آنها صورت گیرد.

افضلی با بیان اینکه یکی از راهکارهای تامین منابع مالی مورد نیاز صنایع استان برای بهسازی و نوسازی، استفاده از منابع بانکی است، ادامه داد: متاسفانه بانک‌ها در سال‌های گذشته عملکرد خوبی را در کمک به تولید نداشته‌اند و امسال با فرمایش مقام معظم رهبری و همسویی سران سه قوا در حمایت از تولید، انتظار این است که بانک‌ها هم همکاری بیشتری را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به راهکارهای دیگر برای تامین منابع مالی بهسازی صنایع استان، اضافه کرد: استفاده از منابع مالی سرمایه گذاری یکی از این روش‌ها است تا بتوانیم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را به حرکت درآورده و گام‌های بلندی را برای تحقق شعار سال برداریم.

این مسئول با اشاره به احیای واحدهای تولیدی غیرفعال استان، گفت: فعالسازی ۵۶ واحد راکد یا غیرفعال استان برای سال ۹۹ هدف گذاری شده است و موضوعات و مشکلات آنها به صورت مستمر رصد می‌شود تا بتوانیم آنها را تا پایان سال ۹۹ به چرخه تولید بازگردانیم.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه و یک شهر صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز