خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۲۳ واحد تولیدی در قزوین به چرخه تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۵۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: 23 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جاری احیا شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: ۲۳ واحد و طرح تولیدی در نواحی و شهرک های صنعتی استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون احیا شده و یا به چرخه تولید بازگشته‌اند که اشتغال این واحدها و طرح ها در مجموع ۱۷۳ نفر است.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: اشتغال مربوط به واحدهای تولیدی احیا شده شامل ۱۴ واحد ۱۱۶ نفر بوده و اشتغال مربوط به طرح های تولیدی احیا شده نیز که ۹ مورد هستند ۵۷ نفر است.

خانپور ادامه داد: از جمله تولیدات واحدهای احیا شده می‌توان به روغن های صنعتی، میلگرد، کابل های برق، سیلیکات سدیم، ماشین آلات جعبه کارتن، نخ، اسپری ضدعفونی کننده، فیلم های پلی اتلین اشاره کرد.

وی در خصوص واحدها و طرح های راکد بیان کرد: واحدهای تولیدی راکد آن دسته از صنایعی هستند که به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های گذشته تعطیل شدند و طرح‌های راکد نیز آن دسته از طرح‌ها (کارخانجات) در دست ساخت هستند که به دلیل مشکلات مالی در سالیان گذشته ادامه ساخت و ساز آنها متوقف شده بود.

این مسئول احیای واحدهای راکد را از اولویت های اساسی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جهش تولید نام برد و یادآور شد: تاکنون ۴۰۰ طرح و واکد راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی استان قزوین شناسایی شده است که برای راه اندازی و احیای آنها تلاش می کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یادآور شد: سال گذشته نیز 91 واحد و طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین احیا شده و یا به چرخه تولید بازگشتند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز