خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

وضعیت قرمز کرونا در برخی از شهرستان‌های همدان

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۲۶

سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان گفت: کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده و شرایط قرمز در بعضی شهرستان های استان حاکم است.

به گزارش ایلنا، محمودرضا عراقی اظهار کرد: کاهش توجه مردم نسبت به توصیه‌ها و هشدارهای کرونایی به‌ ویژه در هفته‌های اخیر موجب نگرانی است؛ بنابر این از مردم می‌خواهیم مثل سابق همکاری و همراهی کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری مردم از شرایط سخت و حساس کنونی می توانیم به سلامتی عبور کنیم، تصریح کرد: کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده و شرایط قرمز در بعضی شهرستان های استان وجود دارد و نیروهای بهداشت و درمان با تمام توان در راستای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند تا زنجیره انتقال از بین برود اما باید مردم همکاری کنند.

وی از مردم درخواست کرد: با جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده با متولیان سلامت همکاری کنند تا ضمن برخورداری خود و عزیزانشان از سلامت، به شکست کرونا در کشور کمک شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان خاطرنشان کرد: تأکید مقامات نظام‌ نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی، نشان‌دهنده اهمیت موضوع بوده و همه مسئولان و مردم باید خود را به رعایت پروتکل‌های بهداشت متعهد بدانند.

وی یادآور شد: مردم باید در همه محل‌ها و فضاهایی که حضور دارند، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و بر اصل فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، عراقی در پایان تأکید کرد: از مردم خواهش می کنیم توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری را همچون ماه های اول سال  جدی‌بگیرند تا از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز