خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

۴۴ کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک پلیس قزوین و هرمزگان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۵۳۲

فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۴۴ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این استان با هرمزگان و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان تصریح کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد، مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی مواد از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار در حال انتقال آن به استان‌های غربی کشور است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و تیمی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس قزوین به راه‌های ارتباطی منتهی به هرمزگان اعزام و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون کشنده مورد نظر در ورودی این استان مورد شناسایی قرار گرفت.

به گفته وی، بلافاصله کامیون متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو ۴۴ کیلوگرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار رفته و موفقیت در مبارزه با این معضل اجتماعی نیازمند عزم همگانی و مشارکت آحاد جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز