خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۸۱

شهردار شیراز اعلام کرد: با اجرای طرح هماهنگ طبقه‌بندی مشاغل ضریب ریالی حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در دیدار با پاکبانان با اشاره به این موضوع که در طرح طبقه بندی مشاغل، کارکنان و کارگران مشمول قانون کار با رعایت شرایط احراز پیش بینی شده در شناسنامه شغلی از گروه و مزد شغل و مزد سنوات برخوردار می‌شوند گفت: با اجرای طرح هماهنگ طبقه‌بندی مشاغل ضریب ریالی حقوق و گروه پایه پاکبانان افزایش یافت.

وی بیان کرد: طرح هماهنگ طبقه بندی مشاغل شرکت های خدماتی با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس خدمتی دیگر به پاکبانان در راستای افزایش بهره‌وری و واقعی شدن حقوق ایشان است که برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار هم ارزش و اهمیت بسزایی دارد. ارتقای شغلی پاکبانان علاوه بر آنکه به افزایش روحیه آنها منجر می‌شود بلکه خلاقیت کاریشان را بالا می‌برد و در بلندمدت برای شهرداری مزایای بسیاری به دنبال دارد.

اسکندر پور تصریح کرد: پاکبانان و نیروهای خدمات شهری افراد بی ادعایی هستند که در روزهایی که بخش اعظمی از کسب و کارها تعطیل و دورکاری در برخی از ادارات لحاظ شده است، می‌کوشند تا با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بردارند.

شهردار شیراز با بیان این موضوع که ضرورت حفظ جان پاکبانان به خصوص در شرایط بحرانی کنونی مورد تاکید است، گفت: تشکیل بزرگترین و تخصصی ترین واحد HSE در بین سازمان مدیریت پسماندهای کلانشهر کشور در شیراز در دستور کار قرار گرفت، که با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه بهداشت حرفه ای و ایمنی کار شاهد کاهش چشمگیرحوادث منجر به فوت این گروه شغلی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز