خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان در جمع خبرنگاران خبر داد :

تقدیم لایحه اصلاحی پرداختی کارگران و کارکنان آتش‌نشانی/ پیشنهاد بسته سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی برای شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۴۴۹

شهردار زنجان، با اشاره به دریافتی پایین کارگران فضای سبز و کارکنان آتش‌نشانی، گفت: پرداختی‌ها باید یک دوازدهم بودجه شهرداری باشد که همین امر شهرداری را دچار مشکل کرده و لایحه اصلاحی در این باره تقدیم شده است تا افزایش پرداختی داشته باشیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب الله ملایی یگانه، امروز در نشست خبری که به مناسبت روز شهرداری‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به برخی از اقدامات انجام شده در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: 80 درصد از عوارض صنعتی واحدهای تولیدی که با شهرداری مشکل داشتند، بخشیده می شود.

شهردار زنجان، با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه مبارزه با کروناویروس، گفت: کمیته تدفین اموات به شهرداری واگذار شد که به همین منظور از اسفندماه تدفین اموات به آرامستان جدید منتقل شد و در حال حاضر تدفین اموات با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی،  به ضدعفونی آرامستان بهشت زهرا به صورت مستمر اشاره کرد و گفت: 56 نقطه در زنجان به صورت مستمر از سوی همکاران شهرداری به صورت روزانه و یا هفتگی ضدعفونی می شود.

ملایی یگانه ، اضافه کرد: پخت غذا برای نقاهتگاه‌ها، اطلاع‌رسانی درباره عدم حضور در مراسمات و نصب بنر در ورودی پارک ها برای عدم استفاده از وسایل بازی، تخفیف 30 تا 100 درصدی به مراکز تجاری متعلق به شهرداری در اسفند و فروردین ماه از دیگر اقدامات در این زمینه است.تقدیم لایحه اصلاحی پرداختی کارگران و کارکنان آتش‌نشانی/ پیشنهاد بسته سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی برای شهر زنجان

شهردار زنجان، همچنین به پروژه های شهرداری هم اشاره کرد و گفت: مهمترین پروِژه‌ها مربوط به پروژه سبزه میدان است که عملیات عمرانی آن از شهریور سال قبل آغاز شده و در حال حاضر 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ملایی یگانه،  با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: برای پیشرفت فیزیکی این پروژه نیازمند تزریق به موقع اعتبارات استانی و ستادبازآفرینی هستیم.

وی، به بازگشایی پادگان و اخذ مجوزهای لازم اشاره کرد و گفت: در مورد پروژه آرامستان هم یک میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی شده بود که این مبلغ به 3 میلیارد تومان افزایش یافت.

این مقام مسئول به اجرای پروژه پارک بانوان و رفع برخی از نواقص آن هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در سه ماهه نخست امسال راه‌اندازی پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که برای پیشرفت شهر بسته سرمایه‌گذاری شامل 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد می‌شود که امیدواریم تا دو ماه آینده فراهم شود.

شهردار زنجان،  به بودجه 2 میلیارد و 900 میلیون تومانی شهرداری در بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: یک میلیارد تومان از این بودجه برای مطالبات مردمی هزینه شده است.

ملایی یگانه در پایان سخنان خود، به موضوع گلایه کارگران فضای سبز و کارکنان آتش‌نشانی در زمینه حقوق‌های پایین اشاره کرد و گفت: پرداختی‌ها باید یک دوازدهم بودجه شهرداری باشد که همین امر شهرداری را دچار مشکل کرده است و لایحه اصلاحی در این باره تقدیم شده است که پرداختی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز