خبرگزاری کار ایران

با تلاش نجاتگران هلال احمر؛

پیکر هشتمین جوان غرق شده در سدهای آذربایجان شرقی از آب بیرون کشیده شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۳۱

رئیس اداره عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: نجاتگران و غواصان هلال احمر استان جسد جوان غرق شده در سد نهند تبریز را پیدا کردند؛ با فوت این جوان، تعداد غرق شدگی طی یک ماه گذشته در سدهای آذربایجان شرقی به هشت نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی احمدپور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دقایقی پیش جسد جوان غرق شده در سد نهند تبریز با تلاش نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی پیدا و از عمق سد بیرون کشیده و تحویل مراجع ذیربط شد.

وی افزود: این جوان عصر جمعه 13 تیر ماه در این سد غرق شده بود که عملیات جستجوی جسد وی به علت تاریکی شب به صبح شنبه موکول شد و از نخستین ساعات صبح امروز عملیات جستجو با حضور بیش از 13 تن از نجاتگران تیم های واکنش سریع استان و تیم سیلاب و تیم پایگاه امداد جاده ای شهید ابوالقاسم جعفری بیلوردی جمعیت هلال احمر شهرستان هریس با بهره گیری از یک دستگاه قایق جیمینی و تجهیزات غواصی و خودروی نجات کرافتر آغاز و بعد از  سه ساعت جستجو در نهایت جسد فرد غرق شده ساعت 10:40 دقیقه از آب بیرون کشیده شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار، از هموطنان و جوانان عزیز درخواست کرد از وارد شدن به آب سدها اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز