خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان خبرداد:

برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان مجازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، از برپایی ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در تابستان امسال خبر داد و گفت: فعالیت این پایگاه ها با محوریت مهارت آموزی و به صورت مجازی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابراهیم رفیعی، به شرایط موجود کشور و ممنوعیت هرگونه تجمع اشاره کرد و گفت: به همین منظور تلاش می شود برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با یادآوری اینکه 400 پایگاه اوقات فراغت در طول تابستان توسط آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: این پایگاه ها به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای اوقات فراغت دانش آموزان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: تلاش می شود تا برنامه های تعیین شده برای اوقات فراغت دانش آموزان از کیفیت لازم برخوردار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با هدف تقویت سطح دانش علمی، اجتماعی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانش‌آموزان به اجرا درمی آید.

رفیعی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت با محوریت مهارت آموزی خواهد بود، گفت: این برنامه‌ریزی‌ها در جهت آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف است.

وی به زیرساخت های آماده شده در فضای مجازی شاد اشاره کرد و گفت: برنامه های اوقات فراغت دانش‌آموزان در این بستر اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز