خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

صندوق بیمه اجتماعی‌کشاورران و روستائیان نیازمند تبلیغ شورا و رسانه‌هاست/ مشمولان از مزایای صندوق بیمه مطلع نیستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۲۵۵

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ گفت: لازم است با تبلیغ، تفهیم و تشویق شورا و رسانه، اهالی روستا و عشایر از ظرفیت‌های موجود صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استفاده شود.

حمیدرضا ورزشی در ارتباط با خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به فراوانی جمعیت روستایی که اغلب فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند خدمات صندوق بیمه کشاورران روستائیان و عشایر، اقدام خوبی است که می‌تواند بسیاری از دغدغه خانوار روستایی را کاهش دهد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ در راستای خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این شهرستان اذعان داشت: به شوراها، فضای مجازی و رسانه‌ها توصیه می‌شود برای اطلاع رسانی بهتر صندوق بیمه کمک کنند که مردم از برنامه‌های هدفمند و خوب این صندوق استفاده کنند چراکه اکثر مردم، روستائیان، کشاورزان و عشایر که جزو مشمولان این صندوق محسوب می‌شوند از مزایای صندوق بیمه مطلع نیستند.

وی افزود: لازم است با تفهیم و تشویق کشاورران روستائیان و عشایر از ظرفیت های موجود این صندوق بیمه استفاده شود.

آئین افتتاح نوزدهمین کارگزاران ۵۷۰۲۹ روستای لشکرآباد صندوق بیمه اجتماعی کشاورران روستاّئیان و عشایر با حضور سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ، برگزارشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز