خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

ایمن سازی بوستان‌های قزوین توسط شهرداری ها ضروری است

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۱۴۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با فرارسیدن فصل تابستان و تمایل بیشتر شهروندان به حضور در بوستان‌ها ضروری است که مدیریت شهری اقدامات لازم را به منظور ایمن‌سازی آنها انجام دهند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: بوستان‌های سطح شهر باید یکی از امن‌ترین مکان‌های شهری برای استفاده شهروندان باشد، چون خانواده‌ها از کهنسال، میانسال، جوان، نوجوان و کودک از محیط‌ آنها استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: ایمن سازی محیط بوستان‌ها باید به شکلی باشد که امکان تردد وسایل نقلیه موتورسیکلت و... در بوستان‌ها به هیچ وجه امکان پذیر نباشد.

حبیبی با بیان اینکه ایمن سازی پارک‌ها علاوه بر امنیت روانی، امنیت جانی را نیز در بر دارد، ادامه داد: به منظور برقراری نظم و همچنین برخورد با افراد اراذل و اوباش که امنیت خانواده‌ها را به ویژه در بوستان‌ها تهدید می‌کنند، نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را در فصل تابستان اجرا خواهد کرد و حضور آنها پررنگ‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیماران کرونایی از حضور در محل کار خودداری کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان موظف است لیست کارمندان و کارکنانی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند را به مدیریت دستگاه اجرایی و مدیر واحد تولید معرفی کند تا اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا به عمل آید.

این مسئول اضافه کرد: به مدیران ادارات دولتی، شرکت‌ها و مدیران واحدهای تولیدی ابلاغ شده است که اینگونه افراد از مرخصی استعلاجی استفاده کنند و از حضور در محل کار خودداری کنند.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان عنوان کرد: مدت زمانی که بیماران کرونایی می‌باید در قرنطینه خانگی خانگی حضور داشته باشند حداقل ۱۴ روز است.

حبیبی با بیان اینکه حدود ۱۶۰ هزار کارگر در واحدهای تولیدی و صنفی و ۳۰ هزار کارمند در دستگاه‌های اداری و دولتی استان مشغول به خدمت هستند، افزود: توجه به سلامت آنها باید اولویت اول مدیران و مسئولان استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز