خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت بهداشت نیشابور خبر داد:

اعلام مجدد وضعیت قرمز در نیشابور به دلیل شیوع ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۱۰۷

سرپرست معاونت بهداشت نیشابور از قرار گرفتن مجدد این شهرستان در وضعیت قرمز ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور ، محمدرضا داوریان به دلیل اعلام شرایط قرمز در نیشابور بیانیه ای صادر کرد و گفت: به اطلاع همشهریان می رساند با توجه به افزایش مراجعات بیماران با علائم مشکوک به کووید ۱۹ به کلینیک های سرپایی، افزایش بستری در بیمارستان و نیز افزایش تعداد نتایج مثبت از مراجعینی که نیازمند به آزمایش بوده اند، مجددا وارد شرایط قرمز شدیم.

وی افزود: قابل توجه است که یکی از دلایل بسیار مهم ایجاد این وضعیت، عدم استفاده از ماسک در اماکن عمومی و بی توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی اظهار داشت: خواهشمندیم در وضعیت به وجودآمده، از شرکت در هرگونه تجمعی که می تواند به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی منجر به ابتلا شما و اعضای خانواده به بیماری خطرناک کووید۱۹ شود، جدا خودداری کنید.

سرپرست معاونت و رئیس مرکز بهداشت نیشابور با تاکید بر اینکه هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: در اماکن عمومی حتما از ماسک استفاده کنید، نوع ماسک مهم نیست حتی ماسک پارچه ای ساده می تواند از انتشار بیماری جلوگیری کند و شستشوی دست ها با آب و صابون در جلوگیری از انتقال ویروس بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز