خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج خبر داد:

استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۸۱

استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در دیدار با اهالی شریف روستای سعیدآباد از توابع بخش مرکزی آوج در سخنانی بیان داشت: پاسخگویی و جواب دادن به سئوالات، انتظارات‌ و درخواست‌های مردم از وظایف ذاتی مسئولان و مدیران است و کسی که باور و فرصت پاسخگویی به مردم را نداشته باشد، حق پذیرش  و قبول مسئولیت را شرعا و اخلاقا ندارد.

وی افزود: قطعا مدیران با منابع، امکانات و اختیاراتی که دارند، مردم را در سوال کردن از آنها ترغیب و دلیر می کند.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات دولتی تصریح کرد: مشارکت و همکاری اهالی و خیرین روستای سعید آباد در احداث مخزن ذخیره آب کشاورزی  قابل تحسین و تقدیر است و با پیش بینی اعتبارات دولتی لازم این طرح تا پایان دولت دوازدهم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

علیرضایی گفت: اصلاح و مرمت راه روستایی سعید آباد به شوراب از دیگر پروژه های در حال اجرا است که رفع موانع پیش رو روند آن تسریع خواهد کرد.

گفتنی است، صوفی بخشدار مرکزی و مدیران ادارات آبفا، راهداری، برق، بنیاد مسکن و امور اراضی در این دیدار، فرماندار را همراهی می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز