خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان مطرح کرد:

پیشرفت خوب پروژه های عمرانی در این دوره مدیریت شهری/ اگر پیگیری شهردار نبود، اجرای سالن گلستان شهدا انجام نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۰۷۴

امام جمعه اصفهان گفت: در این دوره شهرداری، اقدامات خوبی انجام شده؛ مترو، سالن اجلاس، مرکز نمایشگاه اصفهان و سالن حسینی گلستان شهدا پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در خطبه های این هفته نماز جمعه به مناسبت ١۴ تیر، روز شهرداری‌ و دهیاری ها پس از استماع صحبت های قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه، اظهار داشت: وقتی وارد یک کشور می‌شویم، از فضای شهر و نظافت و زیبایی اش به فرهنگ مردم آن کشور پی می‌بریم و این تصویر از فرهنگ یک کشور توسط شهرداری‌ها ساخته می شود. 

وی با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها به خوبی می‌توانند فرهنگ یک کشور را نشان دهند، افزود: در شهری مثل اصفهان، انصافا گردشگران از نظافت و خرمی اصفهان، لذت می برند. 

وی ادامه داد: شهردار اصفهان، گزارشی ارایه داد. من هم تأیید می کنم که در این دو سه سال و این دوره شهرداری، اقدامات خوبی انجام شده، هم مساله مترو، پیشرفت خوبی داشته، هم سالن اجلاس و هم مرکز نمایشگاه اصفهان، سالن حسینی گلستان شهدا هم پیشرفت خوبی داشته است. 

امام جمعه اصفهان اذعان داشت: در مورد نامگذاری این سالن، با شهردار صحبت کردم. سالن ساخته شده برای گلستان شهدا و تخت پولاد، سالن بسیار خوب و چندمنظوره ای است. این محل یک سالن آبرومند می خواست، نباید با یک حرف، زحمات نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: من در زمان عقد قرارداد این پروژه بوده ام، قرار بود یک سوم هزینه ها را استانداری، یک سوم را بنیاد شهید و یک سوم را شهرداری بدهد، اما آن ها انجام ندادند، اگر شهرداری و شخص شهردار، حمایت نمی کرد، این پروژه می ماند و اجرا نمیشد.

وی اظهارداشت: هزینه های زیادی برای آزادسازی شد و من در جریان بعضی از آن ها هستم. بعضی ساختمان های جلوی پروژه با هزینه زیادی آزادسازی شد و شهردار منطقه ۶ هم در این زمینه، خوب عمل کرد. 

طباطبائی نژاد، تاکید کرد: کارهای خوبی در این دوره انجام شده، خداوند به همه خدمتگزاران توفیق خدمت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز